sobota 11. ledna 2014

Aktuálnosti

Zdravím všechny náhodné a hlavně stálé návštěvníky těchto stránek. Tímto článkem bych Vás chtěl informovat, co a jak se děje, na čem se pracuje a co je nového.


Takže jako první věc se Vám omlouvám, ale s překladem Silent Hill: Shattered Memories to vypadá bledě.
Lidi se na pomoc s překladem přihlásili, ale jakmile jsem jim poslal texty k přeložení... už se nikdo neozval. Kus hry jsem přeložil sám, ale abych se do překladu pustil... na to opravdu nemám čas. Takže! Pokud se už opravdu najde někdo zodpovědný a schopný, ať ti napíše na můj e-mail: David-Sedlacek@email.cz. Textů tam je jak nasr... teda nastláno, takže to není žádná sranda.

Sám teď přes víkendy a po večerech pracuji na překladu Silent Hill: (re) Shattered Memories "video".
Do překladu jsem se pustil s myšlenkou, že tam toho textu přeci jenom tolik nebude.. no, a je to přesně naopak, s překladem jsem přibližně v púlce. Finální datum vypuštění 'hry' na internet vidím nejdříve tak za 2 týdny. Uvažuji o spolupráci se studiem Fénix Pro Dabing, aby 'hra' byla kompletně v češtině i s dabingem.

Na blogu v sekci "Srandičky" jsou přidány nové obrázky. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat